Lindesbergs kommun

Avtalsinformation

Avtalsinformation
<< Tillbaka
  11 Inredning (möbler, textilier) - Möbler för kontor & offentlig miljö  
  Ramavtalet omfattar succesiva avrop av möbler och inredning samt tillhörande tjänster anpassade för kontor och offentlig miljö. I ramavtalets områden ingår möbler anpassade för kontor, personal, lobby, administrativt arbete, offentlig miljö, såsom men inte uteslutande arbetsstolar, arbetsbord, soffor, fåtöljer, matbord, matsalsstolar, konferensmöbler, förvaringsmöbler, skärmväggar, mattor, utemöbler, källsorteringsmöbler, receptionsdisk. Ramavtalet är uppdelat i två (2) avtalsområden. Input Interiör Göteborg AB är leverantör i följande avtalsområde:
A. Kontor och arbete
B. Gemensam och offentlig miljö

Avrop upp till 300 000 kr sker med hjälp av särskild fördelningsnyckel och avrop därutöver sker med hjälp av förnyad konkurrensutsättning.
 
     
 
Handläggare Avtalsnummer Gäller för
Magnus Nordkvist
magnus.nordkvist@lindesberg.se
Ks 938/2021-1 Lindesbergs kommun
     
Leverantör Avtalets giltighetstid Förlängning
Input Interiör Göteborg AB
Fältspatsgatan 2
421 30  Västra Frölunda
OrgNr: 556119-2757
2024-03-01 - 2028-02-29 Avtalet kan inte förlängas
     
Kontaktperson Fax Tel nr
Joakim Berzelius
joakim.b@inputinterior.se
0734-154 194
     
Hemsida